Home » » Η γκαντεμιά του Μητσοτάκη σε επιρεάζει και όταν τον δείς σε όνειρο

Η γκαντεμιά του Μητσοτάκη σε επιρεάζει και όταν τον δείς σε όνειρο

Written By Αθλόδρομος on Δευτέρα 6 Μαΐου 2013 | 9:47 μ.μ.


Για την γκαντεμιά του Μητσοτάκη μιλάει πλέον όλη η Ελλάδα άλλοτε για περιστατικά που συνέβησαν σε σημεία που βρισκόταν άλλοτε υπό μορφή ανέκδοτων


Αυτό όμως που θα σας αναφέρω είναι πέρα για πέρα προσωπική εμπειρία.

Εχθές το βράδυ την ώρα του ύπνου είδα ένα όνειρο περίεργο, δεν μου είχε τύχει ποτέ να δω κανένα πολιτικό σε όνειρο που μάλλον εφιάλτης θα ήταν και είδα τον Μητσοτάκη.

Καλά να είναι ο άνθρωπος εκεί που βρίσκετε τον είδα όμως ότι είχε πεθάνει και πάλι λέω καλά να είναι ο άνθρωπος να χαίρετε τα παιδιά του και τα εγγόνια του

Ξύπνησα το πρωί και δεν έδωσα σημασία υπό μορφή αστεϊσμού το διηγήθηκα στην κόρη μου.

Η συνέχεια απίστευτη

Πήγα για έναν καφέ σε ένα σημείο που συχνάζω και ενώ ήμουν στο internet μέσω του κινητού ξαφνικά  μπλοκάρει. Το κινητό μου έχει 2 κάρτες μπλοκάρουν και οι 2
Τώρα;
Γυρίζω στο σπίτι έκανα άνω κάτω όλα τα συρτάρια να βρω τα puk αλλά δυστυχώς πουθενά

Τέλος πάντων το παράτησα αφού έσκασα γιατί είναι επαγγελματικό το νούμερο και λέω θα δω όταν ανοίξουν τα μαγαζιά μήπως και μου το ξεμπλοκάρουν.Ευτυχώς αργά το απόγευμα έψαξα πάλι με την ησυχία μου και τα βρήκα

Όταν θυμήθηκα και το όνειρο και συνδύασα το περιστατικό είπα μεγάλε δεν παίζεσαι με την γκαντεμιά σου ακόμα και όταν κάποιος σε δει και σε όνειρο!!!
Share this article :
 
Επικοινωνήστε μαζί μας ΕΔΩ
Copyright © 2011 - 2014. Αθλόδρομος - All Rights Reserved
Template Created by Αθλόδρομος