Home » » ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΔΙΑΝΟΜΕΑ ΤΗΣ CITROEN ΟΤΙ ΒΑΡΕΣΕ ΚΑΝΟΝΙ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΔΙΑΝΟΜΕΑ ΤΗΣ CITROEN ΟΤΙ ΒΑΡΕΣΕ ΚΑΝΟΝΙ

Written By Unknown on Δευτέρα 29 Απριλίου 2013 | 11:13 μ.μ.



ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΑΓΕ 14.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ AYTOKINHTOY. 

ΨΕΥΔΕΤΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΕΛΙΔΗ?




Το makeleio.gr δημοσιοποιεί επώνυμη καταγγελία πολίτη που λέει ότι παρήγγειλε καινούργιο αυτοκίνητο από τον γνωστό έμπορο της Citroen, Γρηγόρη Χναράκη, ο οποίος κατά την καταγγελία πήρε 14.000 και έγινε καπνός. Τα στοιχεία του είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενης αρχής.
Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
"Απάτη επίσημου διανομέα της Citroen Ελλάς και απαράδεκτη στάση επί του θέματος από την ίδια τη Citroen."
"Νιώθω την ανάγκη να ενημερώσω τους συμπολίτες μου για ένα γεγονός το οποίο προσπαθούν με πολύ κόπο και περίσσια μαεστρία να τους κρύψουν όλοι οι εμπλεκόμενοι.
Πριν από περίπου ένα μήνα ο «κύριος» Χναράκης επίσημος διανομέας της citroen Ελλάς εξαφανίστηκε αρπάζοντας πολλά χρήματα από τους πελάτες του (επίδοξους αγοραστές αυτοκινήτων ).
Μετά από πολύ τρέξιμο και αρκετά έξοδα σε δικαστικά και πληρωμές δικηγόρων, έμαθα πως η citroen Ελλάς ουδεμία ευθύνη έχει για τις πράξεις των επίσημων διανομέων της στους οποίους η ιδία στέλνει μέσω του ιστότοπου της όλους τους πελάτες για να αγοράσουν το αυτοκίνητο που επιθυμούν. Το αποτέλεσμα είναι όλοι όσοι έχουν πληρώσει μέρος ή όλο το ποσό για την αγορά του αυτοκινήτου τους στον επίσημο αυτό διανομέα να βρίσκονται ξεκρέμαστοι και ανασφαλείς έχοντας χάσει τα χρήματα που έδωσαν και μη έχοντας παραλάβει αυτοκίνητο από τη citroen.
Καλώ όλους όσοι έχουν εμπειρίες σαν τη δική μου, είτε αφορά το συγκεκριμένο απατεώνα επίσημο διανομέα της citroen είτε κάποιον άλλο, γιατί ψάχνοντας έμαθα πως αυτό έχει γίνει ξανά στο παρελθόν με επίσημους διανομείς της εταιρίας, να εκθέσουν τις εμπειρίες τους και να καταγγείλουν την αδιαφορία και την παντελή έλλειψη αξιοπιστίας της citroen Ελλάς .
Είναι καιρός όλοι οι υπεύθυνοι-ανεύθυνοι μεγαλοεπιχειρηματίες και τα καλοπληρωμένα στελέχη τους να αναλαμβάνουν τις ευθύνες που προκύπτουν από τις πράξεις τους «όπως η επιλογή των συνεργατών τους » και να σταματήσουν να κρύβονται πίσω από το δάκτυλο τους χάνοντας την αξιοπιστία τους και φυσικά ένα μεγάλο μερίδιο πελατών που ζώντας, διαβάζοντας και βλέποντας τέτοια γεγονότα χάνουν κάθε ενδιαφέρον για οτιδήποτε αφορά τις εταιρίες τους.
Με πολύ σεβασμό και αίσθημα αλληλεγγύης ένας εκ των πολλών εξαπατημένων ".
CITROEN2
Σε νεώτερη επικοινωνία με τον καταναλωτή, μας απάντησε
"Το παραγγελία για το αυτοκίνητο έγινε στην εταιρία Γ.Χναρακης Α.Ε. Λ. Αμφιθέας 151 Τ.Κ.17563 Π. Φάληρο. Εξόφλησα το ποσό 13.800 ευρώ στην εταιρία στις 6-2-13 και η παραγγελία έγινε στις 18-1-13 . Από τότε λοιπόν έως την 1-4-13 που βάρεσε το κανόνι ο Χναράκης μου έλεγαν συνεχώς δικαιολογίες ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα χαρτιά του και καθυστερούσαν .Τώρα η Citroen Ελλάς μου λέει ότι δεν φέρει καμιά ευθύνη κ.τ.λ. Σας στέλνω το αντίγραφο του φύλλου παραγγελίας και αντίγραφο της απόδειξης εξόφλησης του αυτοκινήτου. Ελπίζω να καταφέρεται περισσότερα από εμένα με τις πιέσεις που μπορείτε να ασκήσετε και σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τον κόπο και την δημοσιοποίηση του γεγονότος που είμαι σίγουρος πως μόλις το ψάξετε θα κάνετε. Το όνομα του επιθεωρητή που ασχολείται με το θέμα στη citroen είναι Χαντζηχαραλάμπους Οδυσσέας."
CITROEN3
ΜΑΚΕΛΕΙΟ: Σε επικοινωνία που είχαμε με την Citroen μας απάντησαν ότι "σε 2-3 περιπτώσεις που υπάρχουν η εταιρεία θα συμπαρασταθεί όσον αφορά τους πελάτες που αγόρασαν καινούργιο αυτοκίνητο. Δεν θα καλύψει όμως άλλους που είχαν άλλου είδους οικονομικές δοσοληψίες ή διευκολύνσεις με τον εξαφανισμένο διανομέα". Που σημαίνει ή ότι ο καταναλωτής λέει ψέμματα ή ότι η εταιρεία μας κοροιδεύει.
Θα επανέλθουμε γιατί οι περιπτώσεις δεν είναι 2-3 κύριοι της εταιρείας
makeleio.gr

D.G

Share this article :
 
Επικοινωνήστε μαζί μας ΕΔΩ
Copyright © 2011 - 2014. Αθλόδρομος - All Rights Reserved
Template Created by Αθλόδρομος